8 imagini pe care trebuie sa le testezi in campania ta de Facebook Ads

Nov 11, 2012 by     4 comentarii    Posted under: PPC Marketing, Social Media

2 Flares

2 Flares


×


 

Timp de rasfoire a articolului – 1min 30s
Timp de aprofundare a articolului – 15min

Prin imaginile Adurilor pe Facebook trebuie sa te asiguri ca ai reusit sa atragi atentia targetului tau, de altfel, cel mai important criteriu in functie de care trebuie sa alegi aceste imagini.

Ce imagini iti recomand sa testezi in Ad’uri

Imagini facebook ads

1.Imagini in functie de criteriile de targetare. Alege imagini cu care targetul se poate identifica, din punct de vedere al intereselor si a celorlalte criterii pe baza carora definesti segmenetele campaniei.

2.Imagini de tipul landscape. Te ajuta sa beneficiezi de tot spatiul alocat imaginilor, asa cum stii, dimensiunea standard in cazul Ad’urilor de tip Domanin si Page Like fiind de 110px/72px.

Facebook Ads Landscape

 

 

 

3.Imagini care prezinta serviciile / produsele in prim plan. Utile in atragerea atentiei si in evidentierea produselor / serviciilor promovate.

4.Imagini cu un background simplu. Mareste focusul asupra produselor / serviciilor care compun imaginea.

5.Imagini incadrate intr-un cadru colorat. Conform Searchenginewatch, portocaliul este culoarea cea mai indicata pentru a atrage atentia prin reclamele platite (detalii in articolul lor despre imaginile Adurilor pe Facebook).

Imagine background Facebook Ads

 

 

 

6.Imagini cu chipuri expresive. Searchengineland ne confirma faptul ca imaginile cele mai potrivite pentru Ad’uri raman cele care prezinta chipul zambitor al unei femei.

7.Imagini cu logouri colorate. In cazul in care desfasori o campanie de brand, sunt cele mai indicate imagini pe care le poti folosi.

8.Imagini care contin texte menite sa atraga atentia.

Regulile impuse de Facebook pentru imaginile Ad’urilor

Reguli_Facebook_Ads

Inainte de a alege imaginile Ad’urilor, asigura-te ca acestea respecta regulile Facebook despre reclamele platite. Cele mai importante reguli pe care trebuie sa le respecti atunci cand promovezi o pagina de brand prin Facebook Ads sunt:

  • Nu include preturi sau oferte;
  • Nu adauga informatii de contact (site, telefon, email, informatii pe care de obicei le contine sectiunea “About”);
  • Nu face referire la actiunile de Like, Share, Comment;
  • Evita adaugarea textelor de tip CTA.

Imaginile Adurilor care au aparut in contul tau de Facebook

Verifica si tu Ad’urile care au aparut in contul tau de facebook accesand Adboardul contului tau.

Articol inspirat din experienta proprie si documentat din urmatoarele surse:

1.The Anatomy of the Perfect PPC Ad [Infographic]
2.A Deep Dive Into Facebook Advertising
3.3 Types Of Facebook Image Ads That Work
4.18 Tips to Make Your Facebook Ads Convert More Users
5.How To Get Tons Of Clicks On Facebook Ads: Images
6.Facebook to reduce image sizes, lower character count for body copy in ads
7.Facebook Ad Images – Tips for Killer Creative

Care au fost tipurile de imagini care ti-au adus cea mai mare rata de conversie? Astept cu interese comentariile voastre in caseta de mai jos.

Despre Razvan Acsente

Pasionat si practicant de Online Marketing si e-Commerce. Magnet de ambitie, motivatie si provocari. Luptator declarat Anti Status Quo. De acord cu "Intellingence is sexy". In prezent, Online Marketing Specialist - Okazii.ro

Urmareste-ma pe Google+, Facebook

4 comentarii + Add Comment

  • Good info.

    Cu ocazia asta m-am abonat si la feed, ca asa sunt destul de putine blog-uri romanesti dedicate online marketing-ului.

    • Multumesc Alin, tocmai din lipsa asta de bloguri nisate strict pe marketing online am decis ca trebuie sa fac blogul asta.

  • Pot confirma ca imaginile landscape dau rezultate mai bine. In mod surprinzator am folosit pentru un ad la anvelope o poza foarte similara cu cea din post – din cele 5 variante, cea FARA dunga rosie a functionat cel mai bine.
    Persoanele din imagini ajuta, uneori ajuta mai mult doar un zambet (daca e vorba de un cabinet stomatologic de exemplu).
    Ad-urile cu imagini cu texte suprapuse nu mi-au oferit rezultate mai bune decat ad-urile cu aceleasi imagini si texte.
    Pentru punctul 1. ai vreun mod in care poti gasi poze foarte targetate pentru o nisa.
    In final, ramane partea de test, rinse and repeat.
    Mersi fain pentru articol.

    • Sorin, testarea ramane singura regula general valabil cand vine vorba de online : ))

      Pentru imaginile targetate, iti recomand sa definesti core targetul in functie de criteriile de segmentare pe care la ofera Facebook’ul la setarea Ad’urilor. E cel mai bun punct de la care poti pleca in alegerea imaginilor.

      Succes cu campaniile !

Exprima-ti liber parerea

2 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 2 LinkedIn 0 2 Flares ×
Google